share

Celem firmy Valtra jest zapewnianie najlepszych możliwych wrażeń z użytkowania ciągnika

Nowa strategia, nowy wygląd

28 sierpnia 2020

Nowa wizja firmy Valtra to zaoferowanie najlepszego poziomu obsługi klienta w całej branży. Nie skupia się na samym tylko ciągniku, ale obejmuje całościowe wrażenia użytkownika podczas użytkowania go. Od dzisiejszych rolników coraz częściej wymaga się zwiększenia identyfikowalności produktów i zasobów wykorzystywanych do ich wytworzenia. Wykonawcy pracujący w rolnictwie, leśnictwie, na lotniskach i przy pracach komunalnych, nierzadko wykorzystujący po kilka maszyn jednocześnie, także chcą zoptymalizować proces eksploatacji swoich ciągników. Valtra wychodzi naprzeciw tym potrzebom, wprowadzając zupełnie nowe rodzaje usług.

„Wszystko zaczyna się od poznania zróżnicowanych potrzeb naszych klientów i współpracy z naszymi partnerami w celu ich zaspokojenia. Dzięki naszemu studio Unlimited jesteśmy już liderem na rynku ciągników specjalnie dostosowanych do potrzeb klienta. W Studio modyfikowana jest aż jedna czwarta wszystkich nowych ciągników Valtra. Pragniemy rozszerzyć to zindywidualizowane podejście na przykład na nasze usługi cyfrowe, funkcje rolnictwa precyzyjnego i finansowanie. Szczególnie wiele nowych sposobów zaskoczenia i zachwycenia klienta oferuje nam cyfryzacja. Z naszego doświadczenia wynika, że ze względu na trwającą w rolnictwie rewolucję coraz większa rzesza klientów zainteresowana jest zaawansowanymi usługami. Sukces, jaki odniósł SmartTouch jest dobrym przykładem tego, jak wsłuchujemy się w prośby naszych klientów i wprowadzamy na rynek przyjazne dla klienta narzędzia w ramach procesu przechodzenia na rolnictwo precyzyjne. Naprawdę skupiamy się na kliencie i jego potrzebach, a wszystkie nasze działania wspierają tę postawę” – mówi Tommi Malinen, dyrektor ds. kluczowych klientów i strategii. 

Sukces, jaki odniósł SmartTouch jest dobrym przykładem tego, jak wsłuchujemy się w prośby naszych klientów i wprowadzamy na rynek przyjazne dla klienta narzędzia

To najlepsze doświadczenie klienta budujemy wspólnie z AGCO, dostawcami i siecią sprzedaży, a także naszymi partnerami z fabryki, działu badań i rozwoju, dostawcami usług serwisowych i części zamiennych oraz z dealerami.

Wraz z wprowadzeniem na rynek Serii G, piątej generacji produktów Valtra, marka zaprezentuje także swój nowy wizerunek. Mimo, iż wiele elementów pozostanie niezmienionych, przykładowo logo i slogan „Your working machine”, to wiele innych szczegółów ulegnie jednak zmianie. Nowa estetyka będzie stanowiła kontynuację wyrazistego, skandynawskiego wizerunku marki Valtra.

„Nasz wizerunek został zaprojektowany tak, by był jeszcze bardziej elastyczny i możliwy do wykorzystania w przypadku innych zastosowań, szczególnie cyfrowych. Ponadto dobitniej podkreśla cechy marki Valtra: «specjalnie zaprojektowane, solidne i przyjazne użytkownikowi rozwiązania do ekstremalnych zadań»” – mówi Pamela Engels, starszy kierownik ds. komunikacji i marketingu cyfrowego.

Aktualności i wydarzenia

Więcej