Valtra Connect to usługa zdalnej telemetrii, która zapewnia dostęp do danych dotyczących ciągników, co pozwala zwiększyć wydajność pracy, planować konserwację, maksymalizować czas pracy bez przestojów oraz poprawić produktywność.
Nie można być wszędzie równocześnie, ale dzięki usłudze Valtra Connect możesz sprawdzać na swoich urządzeniach dane dotyczące użytkowania i konserwacji w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca.
Oprogramowanie Valtra Connect to element wyposażenia standardowego wszystkich ciągników z serii N, Q, T i S, a także ciągników Versu z serii G. Jest ono również dostępne jako opcja w przypadku modeli HiTech 4 z serii A oraz modeli HiTech i Active z serii G.
Dzięki funkcji zdalnego monitorowania maszyn dealer może pomóc Ci wydłużyć czas pracy bez przestojów i zwiększyć wydajność, zapewniając proaktywne podejście do wsparcia technicznego i konserwacji.
Po rejestracji w usłudze Connect możesz monitorować stan poszczególnych ciągników lub całej floty. Sprawdzaj, gdzie znajdują się Twoje ciągniki, i korzystaj z funkcji Geofencing, która umożliwia otrzymywanie automatycznych powiadomień w przypadku, gdy ciągnik znajdzie się na wyznaczonym obszarze lub go opuści, co pozwala zaplanować odpowiednie działania i zachować spokój ducha.
Lepiej zapobiegać niż leczyć. Dzięki automatycznemu wysyłaniu danych diagnostycznych do dealera można uniknąć nieplanowanych przestojów i nieoczekiwanych kosztów.
Gromadź dane dotyczące pracy ciągników na przestrzeni czasu i wskaż operacje, których wydajność i jakość można poprawić, wraz z konkretnymi przedziałami czasowymi. Do częstych przyczyn pracy na biegu jałowym należą kwestie logistyczne, warunki pogodowe oraz zmęczenie i nieuwaga operatora. Usługa Connect umożliwia ustalenie przyczyn pracy na biegu jałowym i podjęcie odpowiednich działań, co pozwala zaoszczędzić czas i paliwo.
Wraz z nową maszyną otrzymasz bezpłatną 5-letnią subskrypcję usługi Connect. Wystarczy powiązać maszynę z usługą, aby uzyskać dostęp do wszystkich korzyści.