Wszystkie regenerowane części dostarczane i montowane przez lokalnego dealera Valtra są objęte roczną gwarancją na części i robociznę. Specjaliści w naszych centrach regeneracyjnych w Suolahti i Linnavuori odbudowują skrzynie biegów, silniki i układy wtrysku paliwa zgodnie z najnowszymi standardami, dzięki czemu zawsze jesteś na bieżąco.
Zmiana całej skrzyni biegów, silnika, pompy paliwa czy zestawu wtryskiwaczy sprawia, że nie musisz się martwić o przestoje lub przyszłe problemy. Po prostu zarezerwuj czas i sprowadź swój ciągnik wtedy, kiedy będzie to najbardziej odpowiednie dla Twojej pracy. Twoja część do wymiany AGCO Reman będzie czekać gotowa, a nasi technicy serwisowi poinformują Cię dokładnie, ile czasu potrzeba na dokonanie wymiany.
Koszt zregenerowanych podzespołów wynosi zwykle od 60 do 70 kosztu równoważneJ nowej części. Przed rozpoczęciem pracy poznasz dokładną cenę i będziesz mieć pewność, że wydajność i efektywność będą tak samo dobre, jak nowych podzespołów.
Regeneracja części oszczędza zasoby naturalne. Komponenty, które przeszły surowe kryteria kontroli, są ponownie wykorzystywane, co zużywa około 85 procent mniej materiałów i energii niż produkcja nowych podzespołów. Wszystkie części zużywające się, takie jak uszczelki i łożyska, są standardowo wymieniane na nowe.
SPRAWDZAMY KAŻDY ELEMENT
Twój ciągnik wymaga remontu skrzyni biegów lub silnika? A może po prostu rewers, pompa wtryskowa lub przekładnia Powershift? Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się z lokalnym punktem serwisowym autoryzowanego dealera Valtra i omówienie z nim tej sprawy. Nasi specjaliści doradzą Ci najlepsze opcje zgodnie z Twoimi wymaganiami i budżetem.
Jeśli silnik lub przekładnia w twoim ciągniku Valtra osiągnie kres eksploatacji, istnieje możliwość zamówienia części po regeneracji bezpośrednio z fabryki. Rozmontujemy stary silnik lub przekładnię, wymienimy uszkodzone bądź zużyte części na nowe, przeprowadzimy kalibrację podzespołów i zaoferujemy gwarancję fabryczną na wykonane przez nas prace.
Przekładnie firmy Valtra po regeneracji są niedrogą i szybką alternatywą dla potencjalnych napraw przekładni. Każda z nich jest jak nowa. Składana przez ekspertów, sprawdzona pod kątem jakości i wyposażona w najnowsze unowocześnienia – wszystko za około 60 procent ceny porównywalnej, nowej przekładni.
W fabryce stara przekładnia jest rozbierana, myta i poddawana inspekcji. Wszystkie uszkodzone części i wszystkie łożyska są zastępowane nowymi przez profesjonalnie przeszkolonych specjalistów od przekładni. Nieuszkodzone części, które wciąż są w dobrym stanie, są w miarę możliwości ponownie używane. Skrzynia biegów jest wówczas ponownie montowana, malowana i testowana. Dokonuje się również wszystkich dostępnych aktualizacji. Zregenerowane skrzynie biegów są objęte taką samą roczną gwarancja, jak nowe.
Valtra oferuje obecnie około 120 typów zregenerowanych przekładni - nawrotnych i typu powershift, łącznie z przeznaczonymi dla serii N i T, serii 6000 i 8000 oraz serii A i 100.
W przypadku regularnej i prawidłowej konserwacji, silnik ciągnika powinien wytrzymać ponad 15 000 godzin pracy. W przypadku konieczności wymiany silnika, silnik po regeneracji z fabryki może być przyjazną dla środowiska, niedrogą i szybką alternatywą. Koszt regenerowanego silnika AGCO Power jest o 20-40% niższy od nowego silnika.
Fabryka AGCO Power w Finlandii regeneruje każdego roku około 1000 silników. Blok starego silnika jest sprawdzany i myty. Również wał korbowy i korbowody mogą być ponownie użyte, jeżeli przejdą surowe testy jakościowe w fabryce. Wszystkie części ulegające zużyciu, jak tłoki, tuleje cylindrowe, łożyska, uszczelki i pokrywy są wymieniane. Każdy regenerowany silnik jest tak dobry, jak nowy i przechodzi te same testy, co porównywalny nowy silnik.
AGCO Power oferuje silniki po regeneracji dla niemal wszystkich swoich modeli. Gwarancja fabryczna jest taka sama, jak w przypadku nowego silnika.
Przekładnie regenerowane są dostępne dla ciągników serii 6000 i 8000, a także ciągników serii A, N i T. W celu zmniejszenia złożoności w zregenerowanych przekładniach standardowo montowany jest WOM o obrotach zależnych. Każdego roku nasi technicy regenerują około 1000 elementów przekładni w specjalnie w tym celu wybudowanym nowym obiekcie o powierzchni 720 metrów kwadratowych.
Dostarczone przekładnie są myte, demontowane i sprawdzane. Komponenty, które przejdą kontrolę pod kątem specyfikacji wyposażenia oryginalnego, są ponownie wykorzystywane, natomiast części odrzucone i zużywające się są zastępowane oryginalnymi zamiennikami. Wszystkie części zużywające się, jak uszczelki i łożyska, są wymieniane na nowe. Zregenerowane przekładnie są następnie malowane, a ich funkcje, takie jak powershift, testowane na stanowisku badawczym.
VALTRA POSIADA PONAD 120 RÓŻNYCH ZREGENEROWANYCH ELEMENTÓW PRZEKŁADNI, DŹWIGNI KIERUNKU JAZDY I PRZEKŁADNI TYPU POWERSHIFT.
Fabryka silników AGCO Power w Linnavuori w Finlandii kontynuuje długą tradycję regeneracji silników. Oprócz silników do ciągników w fabryce regenerowane są silniki do żurawi portowych, maszyn leśnych i innych narzędzi wielu marek z całego świata.
Od 1957 roku fabryka silników w Linnavuori w Finlandii przeprowadza remonty układów wtrysku paliwa w silnikach wysokoprężnych. Diesel Center zatrudnia doświadczonych techników, którzy specjalizują się w naprawie, testowaniu i tuningu urządzeń wyposażonych w silnik diesla. Oferta obejmuje mechaniczne układy wtrysku paliwa, jak pompy rzędowe i rozdzielaczowe, a także pompy rozdzielaczowe oraz nowoczesne pompy i wtryskiwacze Common Rail.
Diesel Center specjalizuje się w komponentach do naszych silników Valmet, Sisu Diesel i AGCO Power. Koncentracja na własnych układach diesla daje przewagę nad innymi warsztatami, które pracują z szeroką gamą różnych marek i silników. Nikt nie zna układów wtrysku paliwa AGCO Power lepiej niż ludzie, którzy projektują na przykład części do silników AGCO Power. Specjalizacja w naszych silnikach umożliwia nam składowanie dużej liczby nowych i zregenerowanych części w magazynie.
Wszystkie regenerowane przez nas części są objęte roczną gwarancją, a koszt ich zakupu stanowi około 60–70 procent ceny nowych części. Instalacja części regenerowanych jest szybka, a przed rozpoczęciem pracy dostarczamy szczegółowy kosztorys. Części AGCO Reman są opłacalną alternatywą przeznaczoną dla całej gamy ciągników Valtra.